Wednesday 12 October 2011

mOh la Kite weyh!

salam...Dalam keadaan yang agak membosankan nih... tengah2 ngadap PC aku tetibe je terpikir.. Da lame gak xtengok wayang! hum..tol la..Lame jugak.. last tengok FINAL DESTINATION 5...3D lagi tuh...kelas ko maria^_^...kua2 wayang kepala pusing..


Nak cakap besh xde la sangat...final destination yang 2, ngn 3 lagi besh...ermmm tp nak sedapkan hati yang lara...duit da terbang...cakap je la besh kan..nak wat camne....da la 3D ..haish kopak duet aku!

 bersama mereka2 ini...

fatin~nad~sha~aku~iera

 ~KAK PAH~
Hot maMa mesti la kene ade

Jap2...kak pah ade ke time nih...aku pon da lupe...cam xde..ntah la...bantai je la...ngeh2!

~fared~
Jejaka tampan nih mane leyh tinggal tampan ke ?
Geli tekak mak nyah!

haish....menjejaskan Mood aku nak tulis blog la weyh....xpe2~sambung balik...setelah setengah jam pending , aku kembali meng BLOG..apekah aYat...!?

hum so...aku berkira2 nak tengok wayang rini...tp banyak pulak bende nak kene pikir...haish...duit2! Tp aku teringin nak tengok cite THE THING..tengok trailer cam besh..tp xtau la kan...


Cite nih science-fiction horror film directed by Matthijs van Heijningen Jr and written by Eric Heisserer and Ronald D. Moore... Tengok trailer die pon NOT BAD la...aku malas la nak upload TRAILER die..maklum la kat opis..hehhehe...Agak2 sape yang nak belanje nih erk?hu.....APEKAH..!



ni poster die..



MR.S kasi belanja la sama kite xnak la tgk AL HIJAB ..tak besh..

in case if he read my blog la kan... ^-^ fiuhhhhhhh~


K la ...lunch time!!! nah, cannot eat la dear ..mak on diet okey...da!


No comments:

Post a Comment