Friday 14 October 2011

L.O.V.E

Salam...besau sangat ke FONT blog aku nih?aku rase ok jer...senang sikit kalo korang nak bace...xya nk kecik2 kan mata..yang rabun dekat ke rabun jauh ke xya la susah2 nak pakai CONTACT LENS OR SPEK korang tuh..ngeh2~

Aku dengar orang cakap....bercinta pas kawen lagi besh dari bercinta before kawen...tol ek?hu.....

xboleh jadi lau camni....!kah2...xpela..ape2 EVERYONE HAVE OWN PERCEPTION ABOUT THIS...For those yang cakap kahwin dulu baru cintan cinton xsalah n for those yang fikir cintan cinton dulu baru kahwin xsalah... AS LONG AS JAGA BATAS2...

Teringat aku zaman sekolah2 dulu...xbole bla la..KANAK_KANAK RIANG PUNYA ZAMAN ..Surat Cinta lau xsampai 2, 3 muka xsah...mesti panjang melawik...hamekau bahasa mak aku da kua...panjang bebenor la maksudnye...karangan bahasa melayu pon xpanjang camtu.. kelakar tol...Tu belom kire lagi cinta terhalang punya cerita...haish lau nak tulis nih berdarah idong lau korang bace...PANJANG SANGAT!!n aku pon xkuasa nak ingt balik kisah2 dahulu kala yang sedey medey tu...

TAPI ~~~hahhahaha...pesanan dari penaja:
KEPADA ORANG ITU, TERIMA KASIH BANYAK2 LA SEBAB MENG "ANTI" AKU...TERIMA KASIH JUGAK ATAS KATA2 HINAAN ANDA!! SEMOGA ANDA MENDAPAT BALASANNYA DIAKHIRAT KELAK..AKU BUKAN CAM APE YANG KO PIKIR DULU...MUNGKIN DULU AKU TERLALU MENTAH NAK LAWAN BALIK APE KATA2 KAU..TP SEKANG MUNGKIN X!

Tp pengalaman tu semua mengajar aku untuk jadi matang... moral of the story xpayah pikir  pe orang nak cakap...kalau ape yang kite buat tu betul...then xnyusahkan orang lain teruskan la...xya nak susah2 hati...- tp make sure ape yang korg wat tu betul la, jgn la buat benda salah pon korang rase benda tu betul- Lau camtu mmg mintak pelemps la..hahahaha~orang kate pengalaman yang banyak mendewasakan kite..lau kite bahagia, gembira je selalu x thrill la hidup...Allah lebey mengetahui ape yang terbaik untuk kite..dan segala ujian Allah xkan bagi if we cannot bear..!


DEAR MR.S, 
I hope what happened to us before, make our relationship stronger than yesterday...I love u and always do..InsyaAllah..Continue praying my dear..hopefully jodoh kita berkekalan hereafter...Ameeen...
amazing soulmate!



i know u like this song~this is for you dear.. ^-^

I'll be back~Thanks guys!





2 comments: