Tuesday 11 October 2011

Bib BiBb!! =) halo ~halo~halo~test2!!

Assamualaikum w.b.t

hye guyS!!!!~alhamdulillah finally buat jugaklah blog Ni kan..terasa tetibe lak nak menulis.. mo0d sudah mari kemari ~~LALAALALALAL~~~Ntahla...xtau la nape..ngeee :D ..Frankly speaking, before nih mmg aku xsuke gile tulis blog.. Bagi aku blog nih like 'OPEN DIARY'... apekah??? kire cam sume orang ley bace r..hahahha....
Tp da la...aku da tukar persepsi tuh..ngeh2 xtau la atas dasar pe aku leyh tukar persepsi nih...
Aku ade bace BLOG someone nih..ntah nape sentap lak aku bace ape yang die tulis..sume ayat2 die cam besh... Soo..aku pon nak la menerai tulis blog..ha kau apekah menerai sekali kua...KELAS KAU MARIA...!!HA GITU...! For 1st timer cam aku nih mmg aku xtau la  nk tulis ape kan...~idea pon KONTANG..hum...td b4 buat blog nih berjela2 idea...skang nih hilang terus...
emmm...bile dipikir-pikir kan bek aku introduce kat korang a bit bout MYSELF ..
humm...xya introduce sangat la n...korang panggil je aku iera..ngehhh!!! da la malas sedey mahu tulis..tp aku nak upload sikit pic....kenal2 la eh...
MY BACK BONE!love them much!



hahahahaahah....from left ila,wani,ibu ayah,aku n wan....ade lagi sorang amien...ntah kemana hilang nyer..bab2 bergambar mmg payah sorang tuh..haish entah kenapa ntah...pelik....
n korang jgn pelik nengok appa aku.....ayah mmg suke "pose" yang pelik2...xreti camne nak ber "posing" katenya...hahahhaha.....!xpela...asal bergambar!

NEXT........

My Pakteh said this is the best picture
i oso think so ever my muke da cam cekoDok!berKERUT!

AHHA~my Precious MoMent~ALHAMDULILLAH ~dengan izin ALLAH aku da pon berkonvo 4 October 2011..


MY LOVELY IBU N AYAH~


PRICELESS!my Grandma!cantek x..?CANTEK kan..

My grandma oso nak grad jugak..!sporting giler la atok time nih..CAYANGGG ATOK!!!k la guys, nak g wat keje dulu b4 kantoi ngn bos tulish blog.... =) da~~~~












No comments:

Post a Comment