Thursday 10 November 2011

Salam ouls...


nothing much to say...hurm what u guys think about a guy who really~really~really love us?
ni ade satu tips yang menunjukkan that guy really love u...

Sentiasa bersungguh melakukan sesuatu untuk kamu.. .

  • Jangan kamu anggap teman lelakimu seorang yang kuat membebel Sekiranya setiap masa dia cuba memberi kamu nasihat.

  • Ingat, nasihat bermaksud mengingati. Jika sudah sayang, macam-macam akan kamu fikirkan termasuklah bimbang akan kehilanganya. Begitu juga jika teman lelakimu menyatakan dia selalu memikir dan risaukan kesudahan hubungan kamu.
  • Ini bermakna dia selalu fikirkan mengenai hubungan kamu dan bagaimana untuk menyelamatkannya dari berakhir begitu sahaja
  • Ada juga lelaki yang cepat berasa sensitif dan mudah marah sekiranya apa yang diperkatakannya tidak diambil perhatian, lebihlebih lagi dari orang yang dia sayangi. Baginya kamu bersikap acuh tidak acuh.
  • Hal ini boleh menimbulkan perasaan cemburu meluap-luap, tambahan pula sekiranya kamu boleh menjadi pendengar setia apabila berdampingan dengan orang lain.

Tips ni ade jugak betul n ade jugak salah...depend la pada seseorang tuh camne die nak amik...
hurm..

SOAL JODOH????

"sekuat mana setia,sehebat mana merancang, sejauh mana menunggu,sekeras mana bersabar,sejujur mana menerima .......jika ALLAH tidak menulis jodoh kita bersama...kita tetap tidak akan bersama...."

tp aku mengharapkan yang terbaik untuk hubungan kami...semoga Allah permudahkan segala urusan..AMIN~.. Tp aku redha dengan segala ketentuannya... 
apa2 biarlah lelaki yang MAKE A FIRST STEP!yeah.....xkan perempuan pulak yang nak beria2...
Nah, that is not me.... that it... im done..

bye!


No comments:

Post a Comment