Monday 14 November 2011

ALHAMDULILLAH~

assalamulaikum....

Aku sama cam orang lain...xde ape2 keistimewaan untuk aku megahkan dalam diri aku...Aku jugak bukan IRON LADY... Aku jugak rasa SEDIH,DUKA, LARA,GEMBIRA,BAHAGIA...aku insan yang sangat lemah..and..yes..once again...nothing special about me!nothing...
layan lagu jap la...Enjoy this song...!


Sedapkan lagu ni...

hum...

sedih2..hu

Masih lagi terasa ke'tingtongan' semalam...BERAT...rasa cam batu besar menghimpap kepala...rasa cam nak gile...Ye...itulah MASALAH....tp kali masalahnya berbeza..aku sendiri keliru samada masalah ini ALLAH nak beri UJIAN/DUGAAN?? ataupun ianya adalah satu PETUNJUK bagi tidak meneruskan apa yang telah dirancang....semuanya berlaku dengan cepat...Alhamdulillah walaupun aku sentiasa lalai dengan tanggungjawab ku sebagai hambaNYA ...DIA masih lagi menguatkan gerak hati aku untuk menemui kebenaran....SAKITNYA...hanya Tuhan yang tahu...Ya Allah ...aku bersedia menghadapi segala dugaanmu...namun kau berikan lah aku kekuatan untuk menempuhi dugaan mu...

Segala yang dirancang jatuh berkecai...Segala-galanya musnah dalam sekali nafas....huh...berat sungguh dugaanMU..apa yang perlu aku lakukan sekarang?hati aku xcukup kuat untuk lupakan segalanya...aku sama dengan perempuan2 yang lain..aku lemah !SANGAT LEMAH!! dan aku benci kan keadaan tuh..aku bencikan kelemahan aku yang satu ini...

'Kekuatan' aku mengkhianati aku... 
'kekuatan' aku mencalarkan segala kepercayaanku... 
'kekuatan' aku menghancurkan segala yang aku impikan....
'kekuatan' sendiri melemahkan aku...

Apa lagi yang bole aku perkatakan...?Sebanyak mana peluang yang harus aku berikan...??
ENOUGH IS ENOUGH! 


It is the time to wake up!!!yes it is...

‎...I am allowed to sigh!
...I am allowed to feel frustrated!
...I am allowed to feel devastated!
...I am allowed to screaming my lungs out!
...I am allowed to cry!

I am NOT ALLOWED TO GIVE UP!

wake up2!!!!!

No comments:

Post a Comment